برگزاری رزمایش ' الی بیت المقدس' بسیجیان در مراغه

برگزاری رزمایش ' الی بیت المقدس' بسیجیان در مراغه

مراغه - ایرنا - رزمایش دو روزه ' الی بیت المقدس ' بسیجیان مراغه با شرکت هشت گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر از بسیجیان خواهر در این شهرستان برگزار شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه مراغه عصر جمعه در بازدید از محل برگزاری این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای توان و آمادگی رزمی بسیجیان این شهرستان برای مقابله با انواع تهدیدهای احتمالی دشمنان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: ایجاد همدلی و وحدت بین نیروهای بسیجی و نیز بالا بردن روحیه همکاری در مواقع بحرانی و تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی از دیگر اهداف این رزمایش است.
وی ادامه داد: در این رزمایش عملیات امداد و نجات توسط گردان کوثر و نیز عملیات های کنترل و آرام سازی، پدافند دورادور عملیات های تاخیری و مقابله با هلی برن دشمن فرضی و نیز کنترل معابر وصولی در شهرک فرضی ایجاد شده توسط گردان های بیت المقدس تمرین شد.
وی گفت: واحدهایی از دستگاه های خدمات رسان شهری به ویژه اعضای ستاد بحران در عملیات امداد و نجات این رزمایش نیز شرکت کردند.

http://img8.irna.ir/1395/13950710/82250555/82250555-71058215.jpg
*** بسیج فراتر از مرزها از ارزش های اسلام و انقلاب پاسداری می کند
 فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج فراتر از مرزها از ارزش های اسلام و انقلاب پاسداری کرده است و این رسالت را ادامه می دهد.
به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار رضا سامی در صبحگاه نیروهای بسیجی شرکت کننده در رزمایش الی بیت المقدس در اردوگاه امام علی (ع) مراغه نیز افزود: بسیجیان دلاور در هرجایی که انقلاب اسلامی ریشه دوانده باشد در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی با اقتدار ایستاده است.
وی ادامه داد: بسیج و ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی به دشمن اعتماد نکرده است و فریب سازش فریبکارانه نظام سلطه را در عرصه های مختلف نمی خورد.
وی اضافه کرد: تنها راه اقتدار و پیشرفت کشور تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب، اجرای اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه دفاعی در برابر دشمنان است.
فرمانده سپاه مراغه گفت: در هشت سال دفاع مقدس غرب و کشورهای فریب خورده با استفاده از ابزارهای پیشرفته و نظامی در رویای شکست انقلاب و نظام اسلامی بودند اما باور و مجاهدت ملت و بسیجیان دلاور این نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.
سرهنگ سامی افزود: بسیجیان همگام با ملت ایران پیش از آن که برای صلح و سازش فریبکارانه آماده باشد برای دفاع طولانی مدت در برابر دشمنان در هر نقطه از دنیا آماده است.
به گزارش ایرنا، این رزمایش روز هشتم و نهم مهر سال جاری در اردوگاه امام علی (ع) مراغه در دامنه های جنوبی سهند برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:, | 9:59 | نويسنده : شهروند مراغه ای |